Dagverpakking bij standaardproducten
Er zijn producten waar je langere tijd mee doet. Daarbij zit je dan min of meer aan dezelfde smaak vast tot het op is. Terwijl de basis van het product hetzelfde is met een toevoeging (vanillevla met chocolade, vanillevla met aardbeien).
Maak dagverpakking bij standaardproducten om meer variatie te brengen en mogelijk het gebruik te verhogen. De grote verpakking bevat het basisproduct en een aantal dagverpakkingen (de smaakvariaties). Een dagverpakking bij muesli bevat bijv. bep. granen en gedroogde vruchten en andere verpakking een notenvariatie of chocolademelange. Bij Brinta kunnen ook dagverpakkingen worden bijgeleverd, bijv. één met stukjes chocolade en ander met aardbeiensaus.
Bij dranken kunnen bijzondere mixsmaken worden ontwikkeld die passen bij de drank. Bij Cola, dat veel met rum wordt gedronken, zou je dan andere mixsmaken kunnen leveren, dan bij bijv. koffie.
Mogelijk ook anders vermarkten. Bij het ene product de dagverpakkingen meeverpakken, bij een ander in aparte verpakking of zelfs geschenkverpakking. Ook kun je in plaats van de smaaknaam (aardbeiensmaak) een naam van een beleving benoemen, exotisch of zelfs ‘humeurig’.
14 augustu 1999
Vorige en volgende berichten
« Ouder: Origineel materiaalNieuwer: Sport is bewegen – ook een elfstedentocht »Een willekeurig bericht
Ik schrijf op deze site over allerlei onderwerpen. Soms is het heel persoonlijk, soms vooral informatief of beschouwend. Hieronder een willekeurig bericht uit ruim 2000 berichten.